sâmbătă, 23 aprilie 2011

Sarbatori cu bine!

     Venirea Sarbatorilor Pascale, ne aduce de la sine bucuria, nadejdea, caldura sufleteasca de care avem nevoie pentru a uita, cat si a trece mai usor de clipele grele-de cumpana a vietii noastre.
Prin aceste cuvinte, doresc sa aveti parte de linistea din sanul familiei, cat si mult belsug spiritual si nu numai!
Si cum poate va-ti obisnuit....o poezie....

 
                                                         Sarbatori Linistite!


Iarăşi în braţe am să te strâng
Şi îţi sărut ochii care plâng,
Ochi care suspină de dor
După lunga noapte de..... amor.

 Timizi, domoli la început,
Parcă inima ne-ar fi durut,
Apoi după ce-a trecut... un ceas,
Reţinerea nu ţi-a rămas.

 N-am să-ţi uit pielea măslinie,
Cea mai frumoasă ......dintr-o mie,
Gura senzuală, fierbinte,
Ce nu-mi iese azi din minte.

 Trupurile înlănţuite
Din marmură parcă cioplite,
Cu ochii tăi mari, strălucitori,
Pătimaşi, devoratori...

 Târziu... de iubire îmbătat,
Tot trupul ţi l-am frământat...
L-am sărutat şi fericit,
Până în zori, eu te-am iubit...

Si te-am iubit fara incetare,
Dragostea noastra...nu moare,
Ce invie... si asteapta,
Patima de alta data....











Un comentariu:

  1. BUNA ZIUA,
    MI-A PLACUT POEZIA,CUM SE INTITULEAZA?
    I-MI PERMITI SA O FOLOSESC LA UN PPS?SCRIE-MI
    DACA DA PE ADRESA:aditaciobanu24@gmail.com
    adriana

    RăspundețiȘtergere