vineri, 11 martie 2011

Primavara: Un izvor de iubire......

             Uite, ca incet-incet vine si primavara, si odata cu ea vin si bucuriile, si nu orice fel de bucurii, ci bucurii sufletesti, trupesti si nu numai!
Prin cateva cuvinte, vreau sa multumesc tuturor celor ce urmaresc si se bucura  de blog si de continutul acestuia!
            Si acum cateva poezii de creatie personala, ce sper sa va trezeasca sentimentul de bucurie si linistire sufleteasca, cat si, poate cel mai important, desfatarea simturilor de iubire! Mai ales ca primavara incepe sa-si faca simtita prezenta, chiar  daca mai timid... Va multumesc inca odata!

PRIMUL PAS SPRE BUCURIE.....

Aş vrea să mângâi părul tău moale,
Să îţi admir ochii strălucitori
Şi-ale tale buze senzuale,
Ce le-aş mai săruta de mii de ori.

Pe gâtul tău să-mi alunec gura,
Apoi să muşc din umărul rotund.
La pieptul alb să-mi opresc privirea
Şi între sâni tăi gura mi-o afund.

Iar de talie strâns te voi cuprinde,
Şi când te voi trage către mine.
Trupul alintându-l, s-ar aprinde.

Lunga noastră noapte de iubire
Ce-o voi petrece lângă tine,
Este primul pas spre fericire.


NOAPTEA ASTA......

Hai alături, în braţe să te strâng,
Noaptea asta  trupul să ţi-l frâng,
Să te dezbrac şi gura să-ţi sărut
Pătimaş, cum iubirea mi-a cerut.

 Trupul tău alb cu drag să îl privesc,
Să te admir, mereu să te iubesc,
Ţine-mă în braţe, strâns la tine,
Să uit toate, să uit şi de mine.

 Ochii tăi să-mi fie acum lumină,
Trupul tău, dorinţa mea divină,
Înlănţuiţi azi suntem amândoi

 Cu iubirea până peste noi,
Iar la sfârşit tot cu nerăbdare,
Vom aştepta şi noaptea următoare

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu