miercuri, 22 iunie 2011

Iubire de sine,...iubire din inima,...iubire pentru tine...

 Acest cuvant sublim, aceasta ''binecuvantare'' trimisa de Dumnezeu scoate in evidenta  relatiile inter-umane, cat si bucuria de a implementa in inimile si sufletele noastre, acea stare de bine, acea liniste mentala , sufleteasca, dar si limpezirea mintii!
  Vara ceasta nu poate fi decat un imbold, un avantaj pentru  noi toti, de a insusi si a pune in practica acest fior .....IUBIREA!


                                   Va doresc pace sufleteacsa si multe dorinte implinite!





Tu n-ai gresit ca m-ai pastrat

In ganduri si nu m-ai uitat,
Ca si eu in fiecare noapte,
Iubirea ti-o declar in mii de... şoapte...

Pe tine nu te pot uita,
Nici nu te smulg din viata mea
Şi-n inima te voi pastra,
 Orice mi-ar oferi viaţa.

Voi saruta zambetul tau,
Oglinda sufletului meu
Si în brate te voi strange,
Sa-ti sarut ochii de vei plange...

Tu esti iubirea mea din vis,
Şi nimic nu te va alunga,
De aici din inimioara mea.
....................................

Iubirea mea, fara de tine
Nu mai exista viata pentru mine,
Cu tine doar sunt implinit,
Si-ti zambesc tandru.......fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu